محصولات فوم

اسفنج داخل کیف

اسفنج داخل کیف : اسفنج ماده ساخته شده از پلی یورتان ، از جمله محصولات پر کاربرد در صنایع مختلف می باشد که به سبب انطعاف بالای کارکردی ، از محبوبیت خاصی برخوردار است. اسفنج داخل کیف از جمله محصولاتی که با استفاده از آن ، علاوه بر قوامی که به کیف داده می شود ، سبب می شود از انتقال ضربه بیرونی به محتویات داخل کیف ، جلوگیری شود. اسفنج داخل کیف انواع مختلفی به لحاظ شکل هندسی ، دانسیته و …. دارد که بسته به محصولی که تولید می شود می توان از انواع مختلف آن استفاده کرد.

شرکت نکست فوم تولید کننده انواع اسفنج داخل کیف با بیش از سه دهه تجربه موفق ، افتخار این را دارد که طراحی و تولید و عرضه انواع این محصول در سراسر ایران را سرلوحه خود قرار داده است. در این مقاله می خواهیم کمی بیشتر درباره این محصول برای شما توضیحاتی ارائه کنیم. تا انتهای این محتوا با نکست فوم همراه باشید.

قیمت اسفنج داخل کیف

همانطور که در بالا نیز گفته شد ، بسته به این که چه نوع کیفی و با چه ابعادی در نظر دارید ، دانسیته ، قطر و هندسه اسفنج مورد نظر می تواند تفاوت بکند. این که بخواهیم یک قیمت مقطوعی به شما برای این محصول ارائه کنیم کار اشتباهی است. در عوض به شما پیشنهاد می کنیم که با متخصصین نکست فوم ، از طریق تماس تلفنی و یا ارتباط در واتس اپ ارتباط برقرار کنید و جنس ، ابعاد و نوع کیف خود را به متخصصین ما ارائه کنید. با توجه به آنچه که شما مد نظر دارید ، متخصصین ما مشاوره لازم را به شما ارائه می کنند و در نهایت با توجه به پروژه ای که مد نظر دارید ، قیمت تخمینی نهایی پروژه را برآورد می نمایند. این فرآیند بهتری نسبت به یک قیمت عمومی است زیرا اختصاصا برای پروژه شما محصول مورد نظر آماده و قیمت دهی می شود.

خرید اسفنج داخل کیف

به شما پیشنهاد می کنیم قبل از این که اقدام به خرید و قیمت گیری نمایید ، نقشه ها و ابعاد و مشخصات کیفی که در نظر دارید را مکتوب نمایید. سپس با متخصصین ما در تماس باشید و اطلاعات را ارائه نمایید. سپس پس از تخمین قیمت نهایی می توانید با ما همکاری نموده و پرداخت پروژه را مطابق با توافق طرفین انجام نمایید و محصول خود را در سریع ترین زمان ممکن از ما دریافت نمایید.

نکته آخر

ممکن است سوالات زیادی در ذهن شما باشد و یا ابهامی داشته باشید. این کاملا طبیعی است. با یک تماس می توانید سوالات و ابهامات خود را برطرف نمایید. در انتها نیز از این که وقت شریف خود را صرف مطالعه این مقاله نمودید از شما کمال تشکر را داریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *