محصولات فوم

اسفنج شانه تخم مرغی و هرمی

اسفنج شانه تخم مرغی و هرمی : دنیای فوم و اسفنج دنیای بسیار گسترده ای است و این محصول راهبردی کاربردهای زیادی را به همراه دارد. یکی از اصلی ترین کاربرد های محصولات فومی استفاده از آن ها به عنوان انواع عایق صوتی و صداگیر می باشد که اسفنج شانه تخم مرغی و هرمی را با این هدف طراحی ، تولید و در بازار عرضه کرده اند. در این مقاله می خواهیم کمی بیشتر درباره این محصول صحبت کنیم و اطلاعات جالبی پیرامون این محصول به شما ارائه کنیم. با شرکت نکست فوم همراه باشید.

تفاوت اسفنج شانه تخم مرغی و هرمی چیست؟

مهمترین کاربردی که این محصولات دارند ، عایق بندی صوتی محیط یا دستگاهی است که مد نظر دارید. با این حال این محصولات با یکدیگر کمی تفاوت می کنند که به برخی از آن ها در قسمت زیر اشاره می کنیم:

در ابتدا طریقه نصب این دو محصول می باشد. هندسه اسفنج هرمی به شکلی که بسیار با نظم بیشتری می توان آن را برش داده و در کنار یکدیگر گذاشت که تولید این نظم در اسفنج شانه تخم مرغی به مراتب پایین تر است. در عوض چون تبدیل ورق اسفنج خام به اسفنج شانه تخم مرغی نسبت به تبدیل آن به اسفنج هرمی زمان کمتری می گیرد طبیعتا قیمت آن نیز مناسب تر خواهد بود.

نکته دوم که بسیار حائز اهمیت است ، این موضوع است که اساسا درصد جذب در اسفنج های عایق صدا ارتباط مستقیمی با چگالی و قطر ضخامتی دارند که در آن ها استفاده شده است. با توجه به این نکته درصد جذب صدا در هر دو اسفنج برابر است و تفاوت چشمگیری ندارند.

نکته سوم بحث تمایل مشتری به استفاده از محصولاتی است که معرفی شد. این نکته اهمیت زیادی دارد که شما به کدام هندسه علاقه بیشتری دارد. این نکته از این جهت حائز اهمیت است که مدت زمان زیادی را می خواهید با عایق های صدای مذکور صرف کنید و شکل و هندسه آن ها باید به گونه ای باشد که ذهن شما را خسته نکند. بسته به سلیقه خود نسبت به هندسه هرمی یا شانه تخم مرغی می توانید اسفنج مورد نظر خود را انتخاب کنید.

نکته آخر

اگر در حین خواندن این مقاله سوالی برای شما درباره قیمت و کاربرد اسفنج های مذکور پیش آمده است و یا ابهامی دارید می توانید با متخصصین نکست فوم در تماس باشید تا شما را راهنمایی کنند و پاسخگوی سوالات و ابهامات شما باشند. این کار حداقل دو حسن برای شما دارد. اولین حسن آن در این است که در وقت شما صرفه جویی می شود و نیازی به جستجوی بیشتر ندارید و حسن دوم آن در این است که شما در انتخاب بهترین گزینه برای خواسته ای که در ذهن دارید ، مشاوره دریافت می کنید و این مسئله شما را در رسیدن به اهداف خود کمک شایانی خواهد کرد. منتظر صدای گرم شما هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *