محصولات فوم

تولید پلی اتیلن سفید و مشکی و یونولیت

تولید پلی اتیلن سفید و مشکی و یونولیت : شرکت نکست فوم خدمات متنوعی منحصر به فردی را در کشور ارائه می کند که به جرات می توان گفت نمونه خدمات ارائه شده این شرکت را در هیچ یک از شرکت های دیگر مشاهده نخواهید کرد. یکی از خدمات ارائه شده توسط شرکت نکست فوم ، تولید پلی اتیلن سفید و مشکی و یونولیت می باشد که در این مقاله می خواهیم توضیحات مختصری را در این باره به شما ارائه کنیم. با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

پلی اتیلن سفید چیست ؟

پلی اتیلن سفید یا نچرال از محصولات صنایع پایین دستی پتروشیمی محسوب می شود که در کشور ما در سه پتروشیمی مهم و راهبردی جم ، امیرکبیر و مارون تولید و به بازار عرضه می گردد. این مواد در مکان هایی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند که در معرض مستقیم نور خورشید قرار نداشته باشند برای مثال در شبکه انتقال فاضلاب شهری و سیستم های آبیاری روستایی. جهت استعلام آخرین قیمت پلی اتیلن سفید می توانید با متخصصین شرکت نکست فوم تماس حاصل فرمایید.

پلی اتیلن مشکی چیست ؟

پلی اتیلن مشکی به لحاظ ساختار شیمیایی تفاوت چندانی با با پلی اتیلن سفید ندارد و تنها مواد افزودنی آن متفاوت است. از این پلی اتیلن بیشتر برای تولید لوله های پلی اتیلنی که در برابر نور خورشید از مقاومت بالایی برخوردار باشند ، استفاده می شود. به شما پیشنهاد می کنیم که برای آخرین قیمت پلی اتیلن مشکلی از متخصصین شرکت نکست فوم استعلام قیمت نمایید.

یونولیت

یونولیت را دیگر کمتر کسی پیدا می شود که در حال حاضر در جامعه نشناسد. از عایق بندی صدا گرفته تا ضربه گیر ، همگی جزو کاربردهای بی شمار این محصول با ارزش است. دانسیته پایین در کنار سایر خصوصیات آن سبب شده است که این محصول استفاده بی شماری داشته باشد. برای این محصول بسته به نوع آن قیمت های مختلفی را در سراسر کشور ارائه می شود که به شما پیشنهاد می کنیم برای دقیق ترین و منصفانه ترین قیمت ممکنه برای یونولیت با متخصصین نکست فوم در ارتباط باشید.

نکته آخر

اگر سوالی برای شما پیش آمده است و یا ابهامی دارید می توانید با متخصصین برتر فوم در ایران در شرکت نکست فوم تماس حاصل فرمایید تا شما را راهنمایی کنند و پاسخگوی سوالات و ابهامات شما باشند. این کار محاسن زیادی را برای شما در پی خواهد داشت که کمترین آن صرفه جویی در زمان و هم چنین انتخاب بهترین گزینه در محصول و فرآیند برای هدفی است که در ذهن دارید. این اطمینان را به شما می دهیم که خدماتی که ما به شما ارائه خواهیم کرد را در هیچ یک از شرکت های فوم ایران مشاهده نخواهید نمود. کافی است تماس بگیرید تا به صحت گفته های ما پی ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *