محصولات فوم

حکاکی روی فوم

حکاکی روی فوم : حکاکی یکی از هنر هایی است که از دیرباز مورد اقبال جامعه هنری انسان ها به خصوص منطقه جغرافیایی ایران بوده است. حکاکی کارکرد های مختلفی دارد که مهمترین آن ها نمایش هویت بصری شرکت ها به مشتریان هدف به نحو هوشمندانه است. در این میان حکاکی روی انواع بسته بندی در صنعت بسته بندی مورد استقبال فراوانی قرار گرفته است که حکاکی روی فوم یکی از مصادیق زیبای آن است. ممکن است زمانی که یک وسیله الکترونیکی را خریداری نمودید ، آرم شرکت مورد نظر را مشاهده کردید که روی فوم های داخلی جعبه حکاکی شده اند و زیبایی و جلوه خاصی به محصول مورد نظر داده اند.

شرکت نکست فوم با سه دهه تجربه در انواع حکاکی روی فوم می تواند انواع طرح ها ، لوگو ها ، لوگو تایپ ها و هر نقش و نگاری که مد نظر داشته باشید را روی انواع فوم حکاکی کند. این فرآیند ، نیازمند آخرین تکنولوژی لیزری و هم چنین تجربه بالاست که شرکت نکست فوم در هر دو زمینه به جرات برترین شرکت کشور محسوب می شود. در این مقاله قصد داریم تا به ویژگی ها و مزیت های این فرآیند اشاره کنیم. با نکست فوم همراه باشید.

مزیت حکاکی روی فوم

  • نمایش هویت بصری و پیام شرکت به بهترین شکل به مشتری هدف
  • ارائه یک محتوای لوکس به مشتری که سبب ایجاد ارزش در ذهن او می شود
  • کیفیت بالای برش لیزری
  • صرفه اقتصادی نسبت به روش های دیگر حکاکی در کشور
  • ماندگاری بالای حکاکی مورد نظر روی فوم

مزیت های یاد شده در قسمت بالا تنها گوشه ای از مزیت های این فرآیند است. استفاده این خدمت در صنایع مختلفی کاربرد دارد. از صنایع الکترونیکی گرفته تا زمانی که شما بخواهید یک محصول لوکس از جنس طلا خریداری نمایید. شما می توانید از این فرآیند برای سایر اهداف دلخواه خود نیز استفاده کنید.

نکته آخر

اگر در حین خواندن این مقاله سوالی برای شما پیش آمده است یا ابهامی دارید ، به شما پیشنهاد می کنیم که با متخصصین نکست فوم تماس بگیرید تا شما را در جهت نیل به هدفی که در ذهن خود دارید و صرفه جویی در وقت برای رسیدن به خواسته خود راهنمایی کنند و پاسخگوی سوالات و ابهامات شما باشند. در آخر نیز از این که وقت شریف خود را صرف مطالعه این مقاله نمودید از شما کمال تشکر را داریم. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *