محصولات فوم

ساخت ضربه گیر از فوم

ساخت ضربه گیر از فوم : در صنعت بسته بندی برای محافظت از محصولی که در حال بسته بندی است از ضربه گیر های مختلف با جنس های مختلف استفاده می کنند. در میان انواع ضربه گیر ها ، ساخت ضربه گیر از فوم در بسیار از محصولات و صنایع رواج بیشتری دارد. اسفنج و فوم به سبب خاصیت های ذاتی که دارند با اقبال بسیاری برای ساخت ضربه گیر مواجه شده اند.

شرکت نکست فوم با سه دهه تجربه در ساخت ضربه گیر از فوم ، انواع ضربه گیر های مختلف را می تواند برای شما با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت تولید کند و در سریع ترین زمان ممکن به شما ارائه کند. در این مقاله قصد داریم کمی درباره مزیت هایی که این محصول می تواند برای شما داشته باشد صحبت کنیم. با نکست فوم همراه باشید.

مزیت ساخت ضربه گیر از فوم

  • بسته به چگالی مورد استفاده ، وزن پایین ضربه گیر های فومی نسبت به سایر ضربه گیرهای مورد استفاده ، یکی از دلایل محبوبیت آن است.
  • مقاومتی که ضربه گیر های فومی در برابر ضربه از خود نشان می دهند ، نسبت به وزن و چگالی آن ها بسیار بالاست و سبب می شود که ضربه احتمالی وارده به محصول آسیبی نرساند.
  • این محصول علاوه بر این که از ورود ضربه به محصول مورد نظر ممانعت می کند ، به سبب خصوصیات ذاتی و نرمی که در محصول وجود دارد سبب جلوگیری از ایجاد خط و خش در محصول بسته بندی شده می شود.
  • اگر کمی با محصولات ضربه گیر اشنایی داشته باشید ، متوجه خواهید شد که این محصول نسبت به سایر محصولات مشابه در ضربه گیر از قیمت به مراتب اقتصادی تری برخوردار است که یکی از دلایل مهم محبوبیت این محصول است.

مواردی که در بالا ذکر شد تنها گوشه ای از مزیت های این محصول است. از ضربه گیر های فومی در صنایع و حوزه های مختلفی نظیر وسایل الکترونیکی ، خودرو ، کالای های لوکس و حساس و …. استفاده می کنند و حتی موارد خاص تری نظیر بسته بندی دارو های خاص را نیز شامل می شود.

نکته آخر

در این مقاله سعی شد که به صورت خیلی خلاصه به معرفی و مزیت های ضربه گیر فومی اشاره شود. اگر در حین خواندن این مقاله سوالی برای شما پیش آمده است و یا ابهامی دارید پیشنهاد می کنیم برای صرفه جویی در وقت خود و هم چنین مشاوره رایگان برای انتخاب بهترین گزینه برای خود ، با متخصصین نکست فوم تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند و پاسخگوی سوالات و ابهامات شما باشند. در اخر از این که وقت شریف خود را صرف مطالعه این مقاله نمودید از شما تشکر می کنیم . برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات و استعلام قیمت ها از طریق تماس تلفنی یا واتس اپ با ما ارتباط برقرار نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *