محصولات فوم

ضربه گیر اسفنجی داخل جعبه

ضربه گیر اسفنجی داخل جعبه : همه ما در خرید انواع محصولات به خصوص محصولاتی که از حساسیت بالایی برخوردارند ( مانند لوازم الترونیکی مثل تلویزیون یا محصولات لوکس و … ) تجربه مشترکی داریم و آن مشاهده ضربه گیر های اسفنجی در بسته بندی آن هاست. کارکرد این ضربه گیر ها در بسته بندی این است که محصولی که درون آن قرار میگیرد ، در برابر ضربه های احتمالی که در حین جابه جایی ها ممکن است به محصول وارد شود ، ایمن گردد و حتی آن ها از خراشیدگی های سطحی نیز حفظ کند.

شرکت نکست فوم تولید کننده انواع ضربه گیر اسفنجی داخل جعبه در طرح های مختلف و حتی طرح دلخواه مشتری است که کیفیت بالا و دقت بالای تولید این شرکت سبب شده است که در طی سه دهه فعالیت خود ، ضربه گیر های اسفنجی با طرح های مختلفی را برای شرکت های بزرگ و کوچک تولید کند. در ادامه این مقاله می خواهیم کمی درباره مزیت های های ضربه گیر های اسفنجی صحبت کنیم. با نکست فوم همراه باشید.

مزیت ضربه گیر اسفنجی داخل جعبه

  • وزن پایین ضربه گیر های اسفنجی نسبت به نمونه های مشابه
  • مقاومت بسیار بالا در برابر انواع ضربه و ممانعت از رسیدن آن به محصول
  • استفاده به عنوان لرزه گیر درون جعبه برای محصول مورد نظر
  • ممانعت از ایجاد خط و خش روی محصول مورد نظر به سبب نرمی و انعطاف بالای آن
  • قیمت به مراتب اقتصادی تر نسبت به سایر محصولات مشابه

مواردی که در بالا ذکر شد تنها گوشه ای از مزیت های ضربه گیر اسفنجی داخل جعبه می باشد. این محصول در صنایع و حوزه های مختلفی کاربرد دارد . حوزه های نظیر : قطعات خودرو ، هدیه تبلیغاتی ، جعبه های نگهداری طلا ، مواد دارویی خاص و حتی در مواردی خاص کارکرد های خاصی را برای این ضربه گیر ها متصور می شوند که در حالت عمومی تقاضای زیادی ندارد.

نکته آخر

اگر در حین خواندن این مقاله برای شما سوالی درباره ضربه گیر های فومی داخل جعبه به وجود آمده است و یا ابهامی دارید به شما پیشنهاد می کنیم که سریعا با متخصصین نکست فوم در این حوزه تماس حاصل فرمایید و یا در واتس اپ ارتباط برقرار کنید تا به سوالات شما پاسخ جامع دهند و و ابهامات شما را برطرف نمایند. این کار علاوه بر این که در وقت شما صرفه جویی می کند ، سبب می شود که بهترین انتخاب و فرآیند را برای هدف مورد نظر خود داشته باشید. در آخر نیز از این که وقت شریف خود را صرف مطالعه این مقاله نمودید از شما کمال تشکر را داریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *