محصولات فوم

لیزر ابر و اسفنج و فوم

لیزر ابر و اسفنج و فوم : محصولات اسفنج و فوم یکی از محصولات پر کاربرد در صنایع مختلف با کارکرد های مختلف می باشد که انعطاف پذیری کاربری آن ها ، سبب محبوبیتشان شده است. برای همین منظور برای استفاده از محصولات فوق در هر موقعیتی بسته به نوع صنعت مورد نظر نیاز است که برش های مناسب و گاها مخصوصی روی محصولات فوق ایجاد گردد.

روش های مختلفی برای برش اسفنج و فوم وجود دارد که بسته به موقعیت مورد نظر می توان با توجه به صرفه اقتصادی آن از آن بهره برد. در بین روش های موجود لیزر ابر و اسفنج و فوم یکی از روش های مرسوم ، اقتصادی و کاربردی است که تقریبا هر کاری که بخواهید می توانید با آن روی فوم و اسفنج انجام دهید.

خبر خوب این که شرکت نکست فوم ، تنها تولید کننده و عرضه کننده محصولات سه بعدی فوم در ایران ، مجهز به آخرین تکنولوژی مرتبط با لیزر ابر و اسفنج و فوم است و می توانیم این ادعا را کنیم که شما هر چه که بخواهید را ما در سریع ترین زمان ممکن و با دقت بسیار بالا به شما تحویل خواهیم داد. در این مقاله قصد داریم کمی درباره برش با لیزر توضیحاتی را ارائه کنیم. ما نکست فوم همراه باشید.

مزایای برش لیزر ابر و اسفنج و فوم

  • می توانید طرح های ساده و پیچیده را با لیزر پیاده سازی کنید
  • کیفیتی که در برش های مورد نظر با لیزر وجود دارد با روش های مشابه قابل قیاس نیست
  • به سبب استفاده از تکنولوژی بالا ، ظرافتی که در برش به کار برده می شود بسیار بالاست
  • یکی از مهمترین نکات ، عدم دور ریز اضافی محصول در برش با لیزر است
  • با مصرف انرژی کمتر و راندمان بالاتر ، هزینه روش مورد نظر پایین تر است

مزیت های یاد شده تنها گوشه از مزیت هایی است که در برش با لیزر می توانید از آن بهره مند شوید. شما هر آنچه که بخواهید را از فوم و اسفنج با لیزر می توانید تولید کنید ، از هدایای تبلیغاتی گرفته تا انواع بسته بندی در صنایع مختلف و حتی استفاده از آن در صنایع ساختمانی به عنوان زیرسازی یا کفپوش.

نکته آخر

اگر در حین خواندن این مقاله برای شما سوالی در رابطه با لیزر به وجود آمده است و یا ابهامی دارید ، می توانید با متخصصین نکست فوم در این خصوص تماس بگیرید و یا در واتس اپ ارتباط برقرار کنید تا شما را راهنمایی کنند و پاسخگوی سوالات و ابهامات شما باشند. این کار علاوه بر صرفه جویی در وقت شما ، به شما در انتخاب بهترین گزینه برای هدف مورد نظر کمک می کند. به شما پیشنهاد می کنیم که پیش از تماس تلفنی و یا در واتس اپ ، آنچه را که مد نظر دارید را به خوبی مکتوب کنید تا علاوه بر خودتان ، به مجری مورد نظر شما نیز کمک کند تا دقیقا متوجه چیزی که از برش می خواهید شود. در آخر نیز از این که وقت شریف خود را صرف مطالعه این مقاله نمودید از شما کمال تشکر را داریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *