محصولات فوم

چرم مصنوعی و مخمل و جیر رنگبندی

چرم مصنوعی و مخمل و جیر رنگبندی : چرم یکی از محصولاتی است که از دیرباز تا کنون مورد استفاده انسان در عرصه های مختلف بوده است. مزایا و زیبایی که این محصول دارد به کنار اما ویژگی هایی در آن سبب شده است که انسان دست به تولید چرم مصنوعی با ویژگی های به مراتب بهتر نسبت به نوع طبیعی آن بزند. چرم مصنوعی و مخمل و جیر رنگبندی یکی از محصولات پر طرفدار بازار است. آنچه که در محصولات بازار است و به عنوان چرم مصنوعی شناخته می شود دو جنس ساختاری می باشد.

ماده پلی اورتان که به اختصار pu و دیگری پی وی سی وینیل که به اختصار pvc-وینیل آن را می شناسند دو جنس رایج در تولید چرم مصنوعی می باشد. هر کدام از این دو جنس برای کارکردهای مختلفی استفاده می شوند که به شما پیشنهاد می کنیم برای این که بهترین انتخاب را برای هدف مورد نظر خود داشته باشید با متخصصین نکست فوم تماس بگیرید.

مزیت چرم مصنوعی و مخمل و جیر رنگبندی

اولین و مهمترین مزیتی که این محصول دارد در قیمت آن است. معمولا چرم های مصنوعی قیمت به مراتب پایین تر از نوع طبیعی آن دارا می باشند.

دومین مزیتی که چرم مصنوعی را نسبت به چرم طبیعی برتری می بخشد دوام این نوع چرم هاست به نحوی که در شرایط یکسان چرم های مصنوعی طول عمر به مراتب بالاتری نسبت به نوع طبیعی آن دارند.

سومین مزیت در ارتباط با مقاومت در برابر رطوبت است. احتمالا با چرم طبیعی زمانی که خیس می شود برخورد داشته اید. بعد از مدتی پوسته پوسته شده و یا حتی ترک می خورد. چرم مصنوعی مقاومت بسیار بالایی در برابر رطوبت دارد که آن متمایز می کند.

چرم مصنوعی نسبت به چرم طبیعی ، مزیت های گسترده دیگری نظیر کاربری آسان ، قابلیت چاپ طرح ، تعمیرپذیری و . . . داراست که شما را هر چه بیشتر در انتخاب این چرم مصمم می کند.

نکته آخر

اگر در حین خواندن این مقاله در چرم مصنوعی سوالی برای شما پیش آمده است و یا ابهامی دارید ، به شما پیشنهاد می کنیم که با متخصصین نکست فوم در تماس باشید تا شما را راهنمایی کنند و پاسخگوی سوالات و ابهامات شما باشند. با این کار علاوه بر این که در وقت خود صرفه جویی کرده اید ، از متخصصین ما مشاوره رایگان برای هدف خود دریافت خواهید کرد که شما را در انتخاب هر چه بهتر یاری می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *