محصولات فوم

چاپ روی فوم

چاپ روی فوم : شاید شما نیز با با محصولاتی برخورد کرده باشید که روی بسته بندی فومی آن ها ، طرح ها و نقش نگارهای ظریف و جالبی چاپ شده باشد. چاپ روی فوم تکنولوژی مخصوصی است که چند سالی است در سطح بین المللی معرفی شده است و این امکان را فراهم ساخته است که شما هر آنچه را که می خواهید روی فوم چاپ کنید و حکاکی نمایید. این کار سبب می شود که شما بتوانید از طریق مزیتی که در بسته بندی محصول خود ایجاد می کنید ، روی ذهن مشتریان نهایی خود بیشتر تاثیر گذار باشید و هویت برند خود را به خوبی به آن ها بشناسید.

شرکت نکست فوم ، تنها شرکت طراح و عرضه کننده محصولات سه بعدی فومی در کشور ، به سبب تکنولوژی بالایی که در اختیار دارد می تواند هر آنچه که شما از چاپ روی فوم می خواهید را به انجام رسانده و در کوتاه ترین زمان ممکن در اختیار شما قرار دهد. فرقی هم نمی کند که آنچه که شما می خواهید روی فوم خود چاپ کنید از نقش و نگار ساده ای برخوردار است و یا پیچیدگی های خاص خود را دارد. در این نوشته می خواهیم کمی بیشتر درباره این خدمت محصولی با شما صحبت کنیم. به شما پیشنهاد می کنیم که تا اخر این مقاله همراه شرکت نکست فوم باشید.

قیمت چاپ روی فوم

قیمت این خدمات ، بسته به این که محصولی فومی شما چه ویژگی هایی داشته باشد ، می تواند تفاوت کند. عوامل زیادی در قیمت این خدمت تاثیر گذار هستند ، اما چند مورد وجود دارد که در تمامی پروژه های مشترک است و بهتر است قبل از این که وارد معامله شوید آن ها را حداقل برای خود شفاف سازید.

  • ابعاد فوم مورد نظر
  • هندسه فوم مورد نظر
  • دانسته فوم
  • مواد افزودنی که در فوم به کار برده می شود
  • نوع چاپ و حکاکی
  • عمق چاپ و حکاکی مورد نظر
  • رنگ فوم مورد نظر و چاپ متناسب با آن

عوامل بالا گوشه ای از عوامل دخیل در چاپ روی فوم هستند که می توانند روی قیمت نهایی خدماتی که شما می خواهید تاثیر گذار می باشند. به شما پیشنهاد می کنیم که برای کسب اطلاعات بیشتر و محاسبه و تخمین دقیق محصول خود از طریق تماس تلفنی و یا ارتباط در واتس اپ با متخصصین نکست فوم در ارتباط باشید تا در کوتاه ترین زمان ممکن آنچه را که شما می خواهید قیمت دهی اختصاصی کنند و با مشاوره رایگانی که به شما ارائه می کنند ، قدمی کوچک در انتخاب بهترین گزینه برای هدفی که می خواهید بردارند.

نکته آخر

در انتها جا دارد از این که وقت خود را صرف مطالعه این مقاله از وب سایت شرکت نکست فوم نمودید از شما کمال تشکر را داشته باشیم. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با متخصصین نکست فوم در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *